Shoppen voor Stichting Leergeld?

Lions Club Arnhem Centraal draagt de jeugd van Arnhem een warm hart toe en daarom ondersteunen wij Stichting Leergeld.

Wilt je ons daarbij helpen?

Hoe...

Doe in het vervolg je online aankopen via www.lionsportal.nl. Dit is een eenvoudige manier om te helpen zonder dat het je iets kost.
Als je iets koopt bij één vandeelnemende webwinkels, betaal je hetzelfde als normaal. De webwinkel steunt dan via Lionsclub Arnhem Centraal Stichting Leergeld Arnhem. De webshop draagt 3-5% van je aankoopbedrag af voor het goede doel.

Dus klik op:

...en ga naar je shop

Zoek vervolgens je shop en klik op het logo van de shop. Je wordt dan automatisch doorgestuurd* naar de gekozen shop. Doe je aankoop en de rest gaat automatisch.

Alvast hartelijk dank voor je steun!

* Problemen met doorsturen naar de gekozen shop bij het gebruik van de webbrowser Mozilla Firefox? Klik dan hier.